Celem projektu końcowego MBA IT jest zaangażowanie studentów w praktyczne zastosowanie wiedzy, dobrych praktyk i narzędzi naukowych w badaniu zjawiska biznesowego i/lub społecznego. Efektem pracy jest dostarczenie gotowego do wdrożenia rozwiązania problemu lub wyzwania zidentyfikowanego w ramach tego zjawiska. Projekt końcowy będzie przeprowadzony w grupach 3-osobowych (w wyjątkowych przypadkach dopuszcza się również zespoły 2- lub 4-osobowe). Zadanie ma być wykonane w sposób oparty na dowodach naukowych, zgodnie z zasadami podejścia naukowego. Jednocześnie musi być zorientowane na wartości i mieć charakter praktyczny.
Absolwenci otrzymają dyplom, w dwóch wersjach językowych: polskiej oraz angielskiej, wydany przez renomowaną instytucję edukacyjną, kształcącą na światowym poziomie – Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Dyplom studiów MBA IT jest akceptowany i respektowany na świecie w ramach systemu transferu punktów ECTS.
Poglądowy szablon dyplomu
Promotorzy
Kliknij na zdjęcie i poznaj promotorów, którzy będą służyć Wam swoim doświadczeniem i wiedzą w dostarczeniu pracy końcowej MBA IT
Zatrudniony na stanowisku profesora uczelni w Katedrze Rachunkowości. Uzyskał stopień doktora habilitowanego na Wydziale Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Uzyskał stopień doktora na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończył Rachunkowość na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ukończył International Business na Kristianstad University (Szwecja).
Otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia: nagroda za wybitne osiągnięcia w dziedzinie zarządzania finansami βeta 2018; wyróżnienie w VII edycji Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę habilitacyjną z zakresu nauk ekonomicznych; indywidualne i zespołowe nagrody JM Rektora UEK za działalność naukową. Publikuje w języku angielskim w czasopismach międzynarodowych posiadających Impact Factor oraz publikuje w języku angielskim i polskim w czasopismach krajowych. Kierował licznymi projektami badawczymi, w tym grantem Narodowego Centrum Nauki.
Obszary prac MBA pod kierunkiem Bartosza Kurka: Rachunkowość (finansowa, zarządcza), Controlling, Finanse przedsiębiorstw, Rachunek kosztów, Ocena dokonań, Budżetowanie.
dr Katarzyna Sanak-Kosmowska
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Dr nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, uzyskany w 2017 roku w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, magister psychologii – Uniwersytet Jagielloński.
Wykładowczyni na studiach podyplomowych oraz MBA na uniwersytetach w Polsce, Austrii i Finlandii. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej, specjalizująca się przede wszystkim w budowaniu strategii komunikacji marketingowej marek w środowisku online. Autorka i współautorka kilkudziesięciu publikacji naukowych (artykułów i monografii) z zakresu marketingu, social media i psychologii zachowań konsumenckich.
Obszar zainteresowań: Komunikacja marketingowa, online marketing, zachowania konsumenckie, psychologia reklamy.
dr hab. Sławomir Wawak, prof. UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Zajmuje się problematyką zarządzania jakością, projektami, procesami, bezpieczeństwem informacji, projektowaniem systemów zarządzania, systemów informacji menedżerskiej, metod eksploracji tekstu (text-mining), informatycznego wsparcia zarządzania.
Obok działalności naukowej, jest trenerem, audytorem oraz konsultantem. Zrealizował kilkadziesiąt projektów z zakresu systemów zarządzania w przedsiębiorstwach oraz urzędach administracji publicznej.
W ramach popularyzacji nauki prowadzi portal Encyklopedia Zarządzania (https://mfiles.pl). Informacje o publikacjach oraz wynikach prowadzonych badań naukowych można znaleźć na portalu https://wawak.pl.
dr Bartłomiej Biga
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Zawodowo przekonuje ludzi, że ekonomia jest piękna, prawo nie musi być nudne, a naukowiec może mówić zrozumiale. Wykłada na uczelniach (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet SWPS, Akademia Górniczo-Hutnicza), współtworzy ruch ekonomii wartości Open Eyes Economy (oees.pl), prowadzi bloga i podcast Wiedza Nieoczywista (bartlomiejbiga.pl) oraz jest zaangażowany w think tank (Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego). W swojej pracy zajmuje się ekonomiczną analizą prawa i polityk publicznych – zarówno od strony teoretycznej (naukowej), praktycznej (wdrożeniowej), jak i publicystycznej (medialnej). Najwięcej uwagi poświęca własności intelektualnej – głównie prawu autorskiemu i patentom.
Stopień doktora nauk ekonomicznych uzyskał na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie po obronie rozprawy pt. „Ekonomiczna i społeczna analiza prawa ochrony wynalazków", której promotorem był prof. Jerzy Hausner. Ukończył też dwa jednolite magisterskie kierunki studiów – prawo oraz administrację – na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz aplikację adwokacką w Krakowskiej Izbie Adwokackiej, gdzie został wpisany na listę adwokatów. Był też zaangażowany w kilkanaście projektów naukowych i wdrożeniowych jako ekspert z zakresu ekonomicznej analizy prawa.
Specjalizacje i zainteresowania naukowe: ekonomiczna analiza prawa, prawo własności intelektualnej (w szczególności ochrona wynalazków i prawo autorskie), efektywność polityk publicznych, ekonomia behawioralna, zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstw, gospodarka cyfrowa.
dr Piotr Sedlak
Dyrektor Programu MBA IT Krakowskiej Szkoły Biznesu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzanie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Absolwent studiów podyplomowych: Zarządzanie Projektem Badawczym (UEK), Badania Społeczne i Marketingowe (WSE Kraków) oraz Praktyczna Psychologia Społeczna (SWPS Warszawa). Od 14 lat zajmuje się doradztwem biznesowym w ramach firmy Sedlak & Sedlak (www.sedlak.pl). Od 6 lat rozwija platformę badaniahr.pl pomagającą pracodawcom w ocenie satysfakcji i zaangażowania zespołu. Równocześnie od 2008 roku pracownik naukowy Katedry Zarządzania Międzynarodowego UEK. Autor wielu publikacji naukowych. Certyfikowany Project Manager (IPMA, IPMA R&D, PRINCE2, Agile PM, APMG Change Management).